Een mooie occasion op de website van het autobedrijf bekijken voordat je naar de showroom komt is iets wat iedereen doet tegenwoordig. Jezelf online oriënteren is niet meer weg te denken, ik doe het zelf ook. Hierdoor is de online positionering en aanwezigheid van je bedrijf onmisbaar. Piet en ik hebben er destijds voor gekozen om onze identiteit door te laten voeren naar online door Autosociaal om mee te gaan met de digitalisering. Door Autosociaal hebben we een mooie uitstraling, zijn we goed online vindbaar en bieden we een unieke service. We krijgen vanuit onze klanten veel positieve reacties.
Gerrit van de Mars, mede-eigenaar Autobedrijf van de Mars.
Zelf zijn we ook ontzettend tevreden. Door de specialisatie in de automotive branche die Autosociaal heeft, onderscheiden ze ons van andere autobedrijven. Onze identiteit is volledig doorgevoerd naar onze website én app. Via de app worden er online werkplaats afspraken gemaakt en staan we in nauw contact met onze klanten. Een stukje klantenbinding opbouwen met de klant vinden wij heel belangrijk. Onze klant is koning. We behandelen onze klanten zoals we zelf ook behandelt willen worden en via het gemakkelijke contact via de app kunnen we deze service bieden.
Naast de samenwerking met Autosociaal zijn we ook aangesloten bij de garageformule Bosch Car Service. Zij regelen veel voor ons als autobedrijf. Autosociaal en Bosch Car Service zijn een aanvulling op elkaar waar wij ontzettend tevreden over zijn. Voor de toekomst willen we deze stijgende lijn doorzetten. Groei kun je nooit tegenhouden en dat willen we ook niet. Door middel van Autosociaal zijn we voorbereid op de toekomst. Samen met Autosociaal blijven we ontwikkelen. Het is een partij die bij ons past, we spreken dezelfde taal. We zijn blij met deze samenwerking!
WhatsApp ons