Gevoed door (actuele) data uit WinCar. Het dealerbedrijf selecteert zelf de kansen die bij zijn bedrijf passen. Wij automatiseren het juiste bericht, via het juiste kanaal, op het juiste moment. Dit kan een e-mail zijn, maar ook een WhatsAppbericht of Facebook advertentie. Denk hierbij aan:
– het automatisch welkom heten van een nieuwe klant; – een voorspelling voor volgend onderhoud; – verloop van de (fabrieks)garantie; – openstaande terugroepacties;
– winter- en zomerbandenwissels; – verloop lease overeenkomst; – een jaarlijkse profielcheck; – een verjaardagsboodschap en ga zo maar door.
Beheer eigen gegevens
Klanten beheren eenvoudig hun eigen gegevens en klantmutaties worden kenbaar gemaakt in WinCar. Door alle klantinformatie te laten actualiseren blijft de kwaliteit van benadering hoog en zijn de conversies op onze verkoop- en aftersalesmarketing uitmuntend. Daarnaast beschikt u altijd over een opgeruimd klantenbestand.
Automatiseer uw klantcontact voor een klantgericht & effectief proces
We automatiseren contactmomenten die waarde toevoegen voor uw klanten. Een melding voor een bandenwissel, onderhoudsafspraak of proefrit? Volledig in uw eigen huisstijl? Wij zorgen voor het juiste bericht, op het juiste moment, via het gewenste kanaal. Op basis van proactieve signalering en slim gebruik van data uit WinCar wordt klantgerichtheid naar een hoger niveau getild.
APK en jaarlijks onderhoud kan samen worden uitgevoerd
Zomer- en winterbanden wissels
Deze WinCar gebruikers gingen u voor
Over WinCar
WinCar stelt bedrijven in staat de meest voorkomende bedrijfsprocessen te ondersteunen en te verbeteren. Door de hoge mate van integratie van de verschillende bedrijfsprocessen en de koppelingen met veel gebruikte branchesystemen, kan dit leiden tot een duidelijk verbeterd rendement. WinCar is voorzien van een groot aantal merkspecifieke (importeurs) koppelingen. Mede hierdoor en door de modulaire opbouw, is WinCar een uitstekende oplossing voor zowel universeel als merkorganisaties en van kleine tot grote bedrijven.
“Autosociaal biedt een platform aan waarbij dealerbedrijven eenvoudig hun (online) klantbenadering processen kunnen structureren en vormgeven. Samen met Autosociaal hebben we de ‘WinCar Customer Journey’ ontwikkeld.” ~ Paul Koster, directeur WinCar
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.